Novosadský kapitán Režný: Mám novou chuť do fotbalu

Novosadský kapitán Režný: Euro amatérů? Mám novou chuť do fotbalu

Nabitý fotbalový program má ofenzivní hráč Nových Sadů Tomáš Režný. 

Nejen zápasy a tréninky v divizi promlouvají do časových plánů, ale také utkání za dva celky malé kopané a k tomu se letos v létě přidal turnaj Region's Cup, tedy mistrovství Evropy amatérských fotbalistů v Turecku.

 "Dostal jsem tam novou motivaci do fotbalu. Partnerka už si ťuká na čelo, jestli jsem normální. Ale já mám fotbal rád," říká kapitán FK Nové Sady, který navíc brzy očekává narození dcerky.

O víkendu jste zvládli domácí premiéru proti Brumovu. Jaké máte dojmy z letošního startu Nových Sadů v divizi E?
Je to pozitivní. Před domácím publikem a s novým trenérem jsme se chtěli předvést. Prodali jsme to, co teď trénujeme. Zapracovali jsme trochu na rychlosti a na dynamice. Jde vidět, že se nám to teď trochu vrací. Máme z toho radost, v minulé sezoně se nám moc nedařilo. Bylo to takové všelijaké a nakonec jsme byli rádi, že jsme se udrželi. Teď se nám vstup povedl, tři zápasy a sedm bodů, jsme maximálně spokojení.

Vy jste měl při výhře 4:0 navíc bilanci jednoho gólu a dvou asistencí.
Přesně. Kdyby Šuby (Jan Šuba pozn. aut.) proměnil ten poslední nájezd, tak jsem mohl mít 1+3 a bylo by to ještě veselejší.

Nově nastupujete s kapitánskou páskou. Takže i za to bude nějaké zápisné?
Dá se říct, že jo. Něco tam bude. Jelikož jsem nejstarší, tak to přešlo na mě. Zatím sbíráme body, takže to klape a jsem rád.

Co se změnilo s příchodem kouče Petra Mrázka?
Abych pravdu řekl, tak se spíš nějak vyčistil vzduch. Nový trenér přinese vždy něco nového, novou atmosféru a ambice. My to vnímáme, snažíme se mu vyhovět a on se snaží vyhovět nám. Nějaká spolupráce zatím cítit je a my jsme rádi. Budeme makat, jenom aby se dařilo dál.

Celý zápas tým hlasitě koučoval. Ještě si sedají jeho představy a hra mužstva?
Ano, je pravda, že po nás chce nějaké nové věci. Je hodně vysoký, tak to vidí z jiného úhlu než my (úsměv). Tak se nás snaží korigovat a usměrňovat.
V červenci jste byl s amatérskou fotbalovou reprezentací v Turecku, kde byl členem realizačního týmu dlouholetý masér A-mužstva reprezentace Jiří Vít. Ten se o vás nyní stará na Nových Sadech.
Musím říct, že co je tady pan Vít, tak se změnilo strašně moc věcí. Máme tady úplně všechno a připadáme si jako v lize. Máme studenou vodu, ledy, pití, všechno na každý zápas i trénink skvěle nachystané. Nestane se, že by flaška byla prázdná. Všechno klape, máme snad i na výběr ze čtyř kapitánských pásek. Je vidět, že je to profesionál od hlavy až k patě a my budeme jen čerpat z toho, co nám dává.

Jak se ohlížíte za mistrovstvím Evropy amatérů v Istanbulu?
Strašně moc mně to dalo, beru to jako pozitivní zkušenost. Mám třicet jedna let, ale viděl jsem tam takové věci, že mám novou chuť do fotbalu. Mám novou motivaci. Jak jsem viděl, je pořád na čem pracovat a o co hrát. Je můj sen se tam podívat ještě jednou a s kluky vybojovat trochu něco lepšího, než co jsme uhráli letos. Myslím, že to není nemožné.

Když jste tam dostal příležitost, tak vám ale rychle došla síla a energie, že?
Právě. Nevím, co se se mnou dělo. Když jsem nastoupil v základu, tak jsem vydržel deset minut a už jsem se díval na tabuli, kolikátá je minuta, že už nemůžu. Nevím, jestli to bylo tím vedrem, nebo napětím. Vůbec mi to nesedlo. Chtěl bych zamakat a probojovat se tam ještě jednou, abych to mohl celé odčinit.

Blíží se start celostátní Superligy malého fotbalu. Budete hrát i tuto soutěž jako loni?
Určitě, Radek Sklenář, který nás trénuje, už mi volal a chystáme se na to. Uvidíme, co na to řekne trenér Mrázek. Jestli mi to dovolí. Když řekne, že ne, tak bohužel. Je to v takové špatné dny, v pondělí, v úterý, kdy máme trénink. Navíc když hraje člověk v sobotu nebo v neděli v divizi a pak má jet v pondělí do Mostu a hrát tam těžké utkání, tak si moc neodpočine a s prací se to taky moc skloubit nedá. Je to náročné, uvidíme, co čas dovolí.

Je toho hodně...
Je to tak. Navíc se nám brzy narodí holčička, takže čas budu muset rozporcovat, aby byli všichni spokojení.

I v olomoucké první lize malé kopané jste loni hrál, ne?
No navíc, ještě hraju za FC Skunk, byli jsme nováček a letos jsme byli čtvrtí, takže skvělé umístění. S těmi kluky mě to taky baví, jsou nadšení a chtějí hrát fotbal. Moje partnerka už si doma ťuká na čelo, jestli jsem normální. Ale já jí říkám, že mám fotbal prostě rád. Bohužel to tak je. A bohudík (úsměv).


Zdroj: https://olomoucky.denik.cz/fotbal_region/novosadsky-kapitan-rezny-euro-amateru-mam-novou-chut-do-fotbalu-20170826.html