Útočník Nových Sadů Andreev rozhodl duel s lídrem

Energie z Karibiku. Útočník Nových Sadů Andreev rozhodl duel s lídrem

Klíčový gól a dvě asistence zaznamenal útočník Nových Sadů Adam Andreev v souboji s Kozlovicemi, prvním týmem divize E. Výhra domácích 3:1 proti lídrovi soutěže byla po předchozích výsledcích a výkonech olomouckého mančaftu poměrně nečekaným výsledkem.

S trochou nadsázky se dá říct, že o úspěchu se rozhodovalo už při předzápasovém losu a volbě strany. I do ní promluvil Andreev. Deštivé dny udělaly z části novosadského trávníku nerovný a blátivý povrch.

"Říkal jsem kapitánovi, ať vezme na začátku tu špatnou polovinu. Aby to nebylo jak v předcházejících zápasech, kdy jsme ve dvacáté minutě prohrávali 0:3. Asi se to vyplatilo, v závěru jsme útočili na lepším terénu a góly padly i po docela pěkných akcích," těšil se olomoucký útočník.

Po prohrách 0:7 s Ústím, 2:4 s Jeseníkem a 0:4 s Dolním Benešovem potřebovali Hanáci utnout černou sérii. A nezalekli se ani vedoucího celku. "Mančaft se nahecuje, povzbudíme se. Vždycky se chcete vytáhnout proti týmu, který je v tabulce nahoře. Prožili jsme si to i naopak, když jsme byli první, tak soupeři hráli enormně důrazně. Vyplácí se to a i tentokrát nám to přineslo ovoce," pravil olomoucký útočník, který přispěl třemi kanadskými body.

"Gól byl se štěstím, ale jsem spokojený," smál se vytáhlý forvard a dodal: "Sice asi budu muset dát něco do kabiny, ale hlavně že jsme vyhráli."

Dvě asistence přidal Andreev v závěru zápasu po návratu na hřiště, když se mu po srážce s protihráčem musel pár minut věnovat fyzioterapeut a legenda Sigmy Olomouc Jiří Vít.

"Byli jsme v hlavičkovém souboji, oba jsme šli po balonu. Stoper mě klepl, ale na šití to není, pan Vít říkal, že do nemocnice nemusím," komentoval nepříjemný souboj hráč, který na Nových Sadech působí už pět let.

VÝKONY? TY MUSÍ POSOUDIT JINÍ

Vytáhlý ofenzivní fotbalista se snaží využít času na hřišti, kterého má více nežv závěru předchozí sezony. "Samozřejmě je to na trenérovi. Jeden vybírá Petra, druhý Pavla," říká Andreev. A zdá se, že nový trenér Petr Mrázek vybíra Adama.

"Je to i podle aktuální formy. Teď mám důvěru, a když jsem hrál, tak myslím, že to bylo celkem solidní. Ale to musí posoudit jiní, ne já," pousměje se novosadské číslo dvacet tři a pokračuje: "Mám i osobní život, rodinu, práci a studuju dálkově vysokou školu. Fotbal je můj koníček a občas jsem to nestíhal. Je to na trenérovi a chápu, že když nemám tréninky, tak nebudu hrát," ví Andreev.

Také výhra proti lídrovi tabulky je další motivací.

"Snažím se stíhat, jak můžu. Přijde zkouškové a bude to náročnější. V zimě je to dobré, bude to až po konci fotbalu. Ale na jaře se škola bije s finišem sezony," prozrazuje Andreev.

Proti Kozlovicím naskočil po dvouzápasové pauze, dobití baterek na dovolené se zřejmě vyplatilo, Andreev v útoku zúročil defenzivní práci týmu. "Jo, jsem odpočatý, byl jsem čtrnáct dní v Karibiku, takže se cítím fajn," uzavřel s úsměvem sedmadvacetiletý fotbalista.

Au
Zdroj: https://olomoucky.denik.cz/fotbal_region/energie-z-karibiku-utocnik-novych-sadu-andreev-rozhodl-duel-s-lidrem-20171004.html



FK NOVÉ SADY

Lesní 4
779 00 Olomouc
tel.:
602 517 856
604 868 408
fkns@seznam.cz