Kapitán Nových Sadů Papica po MOL Cupu

Kapitán Nových Sadů Papica po MOL Cupu: Byla to třešnička na začátek

Olomouc - /ROZHOVOR/ Myšlenkám na fotbalový konec odolal a s týmem Nových Sadů se opět připravuje na divizní souboje. Vilém Papica, ofenzivní záložník, o kterého měl dříve zájem i Prostějov, se snažil zaměstnat v pohárovém duelu defenzivu druholigového Frýdku-Místku. 

Outsider z Hané nakonec tým Leoše Kalvody nepřemohl, přesto byl výkon velkým příslibem do blížící se sezony.¨

"Pokud to tak bude pokračovat, tak nemám z divize strach," prohlašuje kapitán olomouckého mančaftu Papica.

Druholigovému Frýdku-Místku jste nakonec podlehli jen o gól. Jak jste vnímal rozložení sil na hřišti?
Byla to smůla, zápas byl vyrovnaný. Myslím, že chvilkami jsme byli i lepší. V prvním poločase jsme mohli dohrát některé brejkové situace. Potom jsme prohráli zbytečně z otočené standardky, kterou jsme pak samozřejmě nepohlídali, což byla chyba. Soupeř neměl kromě té standardní situace příležitosti, do ničeho jsme je nepustili.

V poslední minutě jste mohli ještě vyrovnat, před brankou bylo několik nebezpečných skrumáží...
Přesně jsem to neviděl, už jsem byl na střídačce. Kluci to tam zamotali hodně pěkně, vypadalo to dokonce, že mohla být i penalta.

Jaká byla nálada před takovým zápasem?
Byla to pro nás taková třešnička na začátek (usmívá se). Z naší strany to bylo hodně vyhecované, určitě jsme chtěli ukázat, že fotbal hrát umíme. Druholigový mančaft nebude hrát na Sadech často, takže jsme si to chtěli užít.

Pokud byste se takovým výkonem prezentovali v divizi, tak by to mohlo být slibné, že?
Klukům jsem říkal v šatně, že když budeme takhle hrát jako tým, tak nemám strach, že bychom měli v soutěži nějaké problémy.


V minulé sezoně vás trápila zranění. Co vaše zdravotní situace?
Abych pravdu řekl, tak jsem přemýšlel i o konci. Ale ještě jsme se domluvili, že to zmáčknu a budu hrát. Zdravotní obtíže jsem teď neměl, akorát jsem se cítil trochu unavený, protože jsem s přípravou začal později. Musím ale zaklepat, že nohy drží.

V utkání vám chyběl útočník Tomáš Režný. S jeho pomocí mohl být zápas asi ještě zajímavější?
Určitě je škoda, že Tomáš nehrál, protože já jsem musel hrát na hrotu. A já se jako útočník necítím, to znamená, že jsme hráli v podstatě bez útočníka. To je pro nás velké oslabení, Tomáš je velmi kvalitní hráč. Určitě mi to víc sedí 
z pozice podhrotového hráče.

Během loňského jara se Nové Sady hodně trápily kvůli marodce a dalším problémům. Nyní tým posílil o několik hráčů. Jak jste s doplněním týmu jako kapitán spokojen?
Nechci to zakřiknout, ale teď je to úplně super. Trénujeme minimálně ve dvaceti lidech, chodí s námi i kluci z béčka samozřejmě. A to ty tréninky vypadají hned úplně jinak. Pokud to tak bude pokračovat, tak nemám z divize strach. A nebojím se, že bychom nehráli krásný fotbal. Takže bychom mohli nalákat víc diváků.

Už vyhlížíte začátek soutěže? V krajském přeboru jste trhal gólové rekordy, dáváte si nějaký střelecký cíl?
Těsím se hodně, uvidíme, jak to bude vypadat. Rád bych zase dal nějaký gól, ale důležité bude samozřejmě vítězství týmu.

Autor: Stanislav Heloňa


Zdroj: https://olomoucky.denik.cz/fotbal_region/kapitan-novych-sadu-papica-po-mol-cupu-byla-to-pro-nas-tresnicka-na-zacatek-20160801.html


Fotbalisté Nových Sadů (ve žlutém). Vilém Papica